Седмият доклад на Infinite Dial Australia, който отпадна на 27 юни, оспорва общоприетото схващане, че по-младите австралийски музикални фенове са изоставили радиото заради Spotify и TikTok. „Радиото остава любимото аудио на по-младите австралийци до момента, като 76% слушат радио всяка седмица, в сравнение с 50%, използващи TikTok“, смята Форд Еналс, главен изпълнителен директор на Commercial Radio & Audio (CRA). „Виждаме най-голямо увеличение на слушателите сред младата аудитория 18-24. Това отчасти се дължи на нарастването с +52% на годишна база на слушателите на широката гама от иновативни комерсиални DAB+ станции.“ Както показва името му, CRA представлява интересите на комерсиалните радиоразпространители като политическо лоби, маркетинг и изследователски орган и работи за разрастване на DAB+ цифрово радио.