Мат Пейтън, главен изпълнителен директор на търговския орган за комерсиално радио Radiocentre, казва пред The Media Leader, че „краката му не са докосвали земята“, откакто е започнал тази роля през юли тази година. Разглеждайки как се е развил пазарът през последните 10 години, Payton казва, че е преминал от предимно местни и регионални излъчващи радиостанции към национални марки и разширения на марките на DAB и онлайн и все повече към подкасти и стрийминг услуги. Пейтън обяснява: „Фактът, че радиото все още е най-голямата част от цялостния пейзаж на слушане във всички възрастови групи, е наистина силна история и всъщност това, което се случи, е, че растежът на подкастите и разпространението на други видове аудио всъщност помогнаха увеличете тортата за всички, така че това не е игра с нулева сума, подкастите подкопават радиото или стриймингът на музика убива тези услуги. Всъщност просто направи повече слушане и със сигурност повече комерсиално аудио слушане, което рекламодателите могат да използват, за да рекламират.“

Прочетете още на: https://the-media-leader.com/radiocentre-ceo-we-cant-just-stand-still-and-tell-the-same-story/