Комерсиалните DAB+ станции отново се представиха силно с почти 2,8 милиона слушатели седмично, което е ръст от 28%. Комерсиалните радиослушатели чрез стрийминг на живо също се увеличиха с почти 26% до над 3,6 милиона. Г-н Еналс каза, че проучването предполага, че слушателите избират да слушат различни станции и разширяват любимите си станции, за да включат DAB+ станции. Резултатите от проучването също така показват, че слушателите имат достъп до любимите си станции през множество платформи, тъй като наблюдаваме непрекъснат ръст на слушането онлайн. „Това е преминаване от традиционното слушане на радио, което обикновено циркулира сред хората, които имат само една или две любими станции, които биха слушали през целия ден. Потребителите изглежда вече са по-склонни да имат любимо шоу за закуска, няколко станции за музика и любимо шоу за шофиране.“