Nielsen съобщи, че DAB+ станцията Fix Radio има седмична аудитория от 211 000 търговци. Анализът на аудиторията разкри за първи път и средните седмични часове за слушане на станцията. Fix Radio имаше 19,8 часа средно седмично слушане и 2,8 часа средно дневно слушане между юни и ноември. „Fix Radio завърши 2022 г. с гръм и трясък“, каза изпълнителният директор и основател на компанията Луис Тимпани. „Откакто стана национална през май, станцията става все по-силна. Винаги съм вярвал, че строителите са луди по радиото и плачат за собствена станция. Самото количество време, което прекарват с Fix, доказва, че обичат това, което чуват“, добави той. Преди това, когато излъчваше като регионална DAB станция в Лондон и Манчестър, собственото проучване на радиостанцията оцени седмичния й обхват на 85 000 търговци.

Прочетете още на: